Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
NOSKOVÁ, Simona
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků se službami půjčovny lodí Odyseatour. Dotazníkové šetření si klade za cíl zjistit, jak jsou zákazníci se službami podniku spokojeni. Diplomová práce dále zahrnuje analýzu konkurentů podniku a SWOT analýzu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a jsou navržena opatření, která mají vést ke zkvalitnění služeb společnosti.
Optimalization recommendations for internet sales of Triola company
Dvořáková, Ivana ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na důležitost internetového prodeje v dnešním světě na konkrétním případě firmy Triola, specializující se na výrobu spodního prádla. Cílem této práce je analýza chování návštěvníků internetových stránek, zhodnocení poznatků a následné navrhnutí doporučení k optimalizaci internetového prodeje, doporučení k lepšímu designu a funkcionality vedoucí ke zvýšení prodejů. Analýza a návrh se opírají o odbornou literaturu a nejnovější výzkumy, popisující motivaci zákazníků k nákupu na internetu a vztah mezi impulzivním nákupem a designem webových stránek. Porovnává celkové trendy chování zákazníků ve světě a České republice se zákazníky firmy Triola a na základě těchto zjištění vyhodnocuje pozitivní trendy, které firmu v budoucnu zasáhnou. Práce odkrývá klíčová zjištění o zákaznicích firmy, budoucím vývoji internetového prodeje a poukazuje na směry, které by firma měla ubírat, aby z nakupování na internetu pro zákazníky vytvořila příjemný zážitek, co nejvíce jej ulehčila a tím zvýšila prodej výrobků přes internet.
Fotografování jako business
Jirsák, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Díky zvyšování rychlosti internetového připojení, technologickému pokroku v oblasti digitální fotografie a globalizaci se vyvinul nový trh s prodejem snímků pro komerční účely. Cílem práce je analyzovat tento trh z pohledu fotografa a zkoumat jeho marketingové možnosti při působení na tomto trhu. První kapitola je věnována analýze trhu mikrofotobank. Druhá marketingovým nástrojům a problematice plánování o kontrole plnění cílů. Třetí část obsahuje vyhodnocení kvantitativního marketingového výzkumu nákupního chování a požadavků vybraných cílových skupin. Poslední částí je slovník seznamující s terminologií používanou v této oblasti podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.